Ni glömmer väl inte bort mig?

Väl?

Även om jag kanske kommer att vara ganska frånvarande närmsta månaden. Jag lovar, jag kommer tillbaka sen. Det är bara det att jag har en mastodontenorm masteruppsats som måste vara färdig till någon gång i slutet av månaden och jag har knappt tid att andas.

Det är inte ni, det är jag.

Hur som helst. Det blir bättre sen.

P.S. Jag lovar att berätta om jag lyckas bli på smällen under tiden. Vi försöker för fullt (även om jag skulle vilja försöka ännu lite till, men ibland får O någon slags konstig prestationsångest för att det är de här dagarna och man måste passa på och han bara ”å nej, jag kan inte komma”. Well, well, några gånger lyckas det bli i alla fall)

9 responses to “Ni glömmer väl inte bort mig?

Kommentera

