Saker jag ska göra när uppsatsen är färdig

  • Supa (om jag inte är med barn då)
  • Sy en massa saker på min symaskin
  • Baka grejer
  • Ha ett socialt liv
  • Sortera mina böcker i bokstavsordning alt. färgordning
  • Blogga en massa
  • Gå på långa promenader på helgerna

Bland annat. Bland mycket annat.

Jag längtar.

One response to “Saker jag ska göra när uppsatsen är färdig

  • Annaluna

    Det där är det finaste med att plugga – hur otroligt härligt det är när något stort är klart.

    Minns min lista:

    * Läsa sjukt mycket böcker
    * Ta sovmorgon på helgerna
    * Ta hand om mig själv
    * Stressa ned
    * Köpa tv

    🙂

Kommentera

