Man vet inte om man ska skratta eller bli rädd

Vill du bli min facebookvän?

4 responses to “Man vet inte om man ska skratta eller bli rädd

  • Miss Baglady

    nä faktiskt. man tänker typ att det är ett skämt. men tänk om det är på riktigt? att någon verkligen ”är” såndär.

  • Caroline

    Första tanken är ju att det är ett skämt, men jag hade aldrig använt mitt riktiga namn, vilket man ju gör på Facebook, för att göra bort mig så! Folk är mycket underligare än man tror, det märker man om man någon gång arbetar med service. Sen jag jobbade i kundtjänst tror jag inte så gott om folk!

  • Sofie

    Shit. Vilka skumma typer det finns.

  • suzan

    faktiskt ganska nice att inte ha feja =)

Kommentera

