29 januari: Linna Johansson

Linna Johansson

På riktigt håller jag med om ALLT hon skriver. Eller i alla fall har jag hittills inte läst något som jag inte hållit med om. Dessutom formulerar hon det så himla snyggt, sådär så man tänker att ”just det! Precis sådär är det ju jag tänker utan att riktigt kunna sätta ord på det”.

Jag gillar hur hon blandar politik med privat och med träning, dessutom. Det är den enda (delvisa) träningsblogg jag kan tänka mig att läsa, gör det ni med!

—–

Bloggkalender 2011

Kommentera

