28 januari: Livet & Helsingfors

Livet & Helsingfors

Åh, Peppe! Alltså, jag önskar att jag bodde i Helsingfors. Inte bara för att jag älskar Finland, utan för att där bor Peppe och om jag bodde nära henne skulle jag hänga en massa med henne och hennes coola kompisar (om jag fick för dem, alltså), för hon är inte bara skitasmart och vettig, dessutom verkar hon ju vara världens roligaste och trevligaste tjej.

Peppe, om jag någon gång flyttar till Helsingfors, vill du bli kompis med mig då?

—–

Bloggkalender 2011

3 responses to “28 januari: Livet & Helsingfors

Kommentera

