Ojoj

Apropå det här med att bestämma bröllopsmusik. Nu har min kille gått bananas och googlar sidor som listar de 100 bästa bröllopslåtarna.

Inte riktigt vår stil, de där låtarna.

Men det vore lite roligt att ha typ den här. Synd bara att folk säkert inte skulle fatta ironin.

5 responses to “Ojoj

  • Linnéa

    Oh! Som liten trodde jag att det det här var en jullåt, jesusbarnet, öknen och allt.

  • Jonna

    Det blir nog alltid taffligt när man ska ha en egen låt eller välja bröllopsmusik tror jag. ”Vår” låt är Lou Reeds Perfect day och på bröllopet brände vi en mp3-skiva (det här var före Spotifys tid) med först lite lättlyssnad lågmäld musik till middagen och sen ösig musik att dricka till efteråt, allt helt utan ambitioner att vara romantiskt. Det blev en bra fest, men det hade det nog blivit oavsett musik.

    • underlandet

      Ja, det kommer det absolut att bli. En kompis ska vara DJ och det blir nog en hel del salsa, känner jag på mig.

      Men vi försöker bestämma ingång- och utgångslåt till själva ceremonin. Knivigt värre.

Kommentera

