Jag är utvärderad

Jag har ju blivit med personlig tränare på gymmet. Han vill lära sig engelska, jag vill träna med personlig tränare (för att det är det roligaste som finns!), win-win, jag ger honom engelskalektioner, han ger mig personlig träning i utbyte.

Så nu har jag blivit utvärderad, mätt med måttband över hela kroppen och införd i en tabell. Sen ska det minskas här och ökas där och ”vilken form vill du ha på din rumpa?”.

Ja, milda makter.

Jag vill mest bli stark och pigg och få snygga armar. Men det blir nog bra med ett helpersonligt träningsprogram, tydligen kommer jag att bli jättesnygg om man får tro min personlige tränare.

Dessutom ska jag få en diet. Det är liksom helprogram det här, både träning och diet. Det blir spännande. Har aldrig gått på diet förut i hela mitt liv. Ser lite fram emot det, det kommer att bli mycket intressant.

6 responses to “Jag är utvärderad

Kommentera

