Era önskningar är min lag

Idag fick jag en sån där kommentar som man blir så himla peppat glad av, från Allt finns alltid:

Åh, jag har precis hittat din blogg och läst flera flera månader bakåt. Härligt! :D
Lite frågor;
Vad hände med gym-medlemskapet? Provade ni rumba något mer? What’s up med Skotermannen? Uppföljning tack. Och utvärderingen av att tvätta i varmt vatten, hur gick det?

Jag är ju inte den som är den, här kommer den rafflande fortsättningen:

Vad hände med gym-medlemskapet? Provade ni rumba något mer?

Gymmedlemskapet har jag, jag köpte ett halvårs medlemsskap efter att ha provat med tio-klippkortet. Det är ett schysst gym och det är tillräckligt nära för att jag ska orka pallra mig dit trots min bristande träningsdisciplin. Rumba har jag dock inte gått på något mer. Och Inte Skyldig har jag inte lyckats dra med. Däremot ryktas det att hennes kille vill skriva in sig på gymmet.

Jag har även gjort en helt fantastisk upptäckt – personlig tränare! Det har nämligen mitt gym. Det är precis hur dyrt som helst, men man fick testa ett gratis pass och det var kanske det bästa jag gjort i träningsväg. Jag har inte råd att betala hela programmet (tre pass i veckan, dietplan, osv), men min schyssta tränare låter mig betala honom 100 kronor i handen per pass. Så jag tränar med honom när jag har råd. Det är grymt.

What’s up med Skotermannen? Uppföljning, tack.

Ja, alltså Skotermannen. Han hade en jobbig period, kändes lite dumt att hänga ut honom. Jag vet inte vad som hände, men av kommentarerna att döma känns det som att han och hans sambo kanske fick missfall. Eller något sådant. Hur som helst, inget att skoja om.

Hur som helst, nu är han tillbaka i gemet igen:

Gör mig i ordning för en prommenix till broshan. Sen vet man alldrig vad som kan hända. Men jag har mina misstankar…..:)

Och utvärderingen av att tvätta i varmt vatten, hur gick det?

Hm. Blandat resultat, kan man säga. O erkände motvilligt att jo, det blir ju renare med varmt vatten. Men han gormar en massa om att kläderna blir så himla slitna, ”titta, nu är det noppor här” och ”titta, visst är väl den här tröjan mycket blekare i färgen”. Allt varmvattnets fel. Själv tror jag att varmvattnet inte är boven utan a) han överdriver och b) vi har en dålig tvättmaskin. Men hur som helst, nu har han visst smygbytt tillbaka till kallvattenkranen igen.

Vi måste verkligen köpa en ny tvättmaskin, där man kan välja temperatur.

3 responses to “Era önskningar är min lag

Kommentera

