Nyårslöfte nummer fyra

Jag borde haft med ett fjärde nyårslöfte. Vara lite effektiv och sluta slösurfa precis hela tiden. Det händer inte så mycket på facebook eller i bloggosfären på fem minuter och det blir förfärligt lite uppsats skriven när jag avbryter var femte minut.

Kanske mitt svåraste (sent påkomna) nyårslöfte:

Från och med nu får jag bara ta en paus varje heltimme och kolla vad som har hänt i readern och uppdatera facebook. En gång i timmen, alltså. Jämrarns vad mycket uppsats jag ska få skriven.

One response to “Nyårslöfte nummer fyra

  • flickanavkaos

    Haha, visst är det jobbigt det där. Man har tusen saker att göra men kan inte fokusera så istället: ”uppdatera” ”uppdatera”… De har spärrat alla sociala sidor på jobbet för det gick tydligen galet mycket tid till slösurfande. Men man hittar ju små genvägar ändå 😉 Lycka till med nyårslöfte fyra!

Kommentera

