6 januari: Stambyte

Stambyte

Hon och jag kommer från samma hemstad i norr, men det var inte förrän vi hittade varandra genom bloggarna som vi lärde känna varandra. Lite synd, på något sätt, för då bodde ju jag redan på andra sidan jorden, och hon är en sådan människa som jag så gärna hade velat ha i närheten och hänga en massa med. Det känns som att vi nog skulle ha blivit bra kompisar om vi bara bott lite närmare.

Hon skriver om sitt liv och sina besvikelser och glädjeämnen på ett sätt som går rakt in i hjärtat. Man gillar henne. Dessutom önskar jag att mina framtida barn får en lärare som henne.

Och det verkar dessutom som att hon kommer på mitt bröllop! Hurra!

—–

Bloggkalender 2011

4 responses to “6 januari: Stambyte

Kommentera

