Musikuppdatering

Dundersnälla Inte Skyldig har tagit sig an min musikbildning. Jag har ju liksom missat all musik som spelats i Sverige de senaste fyra åren och när Inte Skyldig snackar om LykkeLi och sånt ser jag ut som ett levande frågetecken. För mig är typ Anna Ternheim Sveriges nyaste artist. Eh. Ni märker ju.

Så dundersnällisen har gjort en spellista till mig på Grooveshark (här funkar ju inte Spotify) med massor av låtar med den gemensamma nämnaren ”aktuell musik som lyssnas på i Sverige”. Nu ska spellistan gå på repeat tills jag är tillbaka i gemet!

Tack finaste!

Kommentera

