2 januari: Livet hemma – IKEA

Livet hemma.

Jag älskar IKEA. Det ligger utan tvivel på min topplista över det jag mest saknar här borta. Det är helt obegripligt för mig att IKEA inte har ett enda varuhus i hela Latinamerika. Och inga planer på att öppna heller. De har ju för bövelen varuhus i Kina och Ryssland och Tjottahejti, hur är det möjligt att de inte finns i Latinamerika? Inser de inte vilken enorm potential marknad det finns här? Det övergår mitt förstånd.

Hur som helst, det är ju trevligt i alla fall att de har en blogg så man kan drömma sig bort ibland.

—–

Bloggkalender 2011

One response to “2 januari: Livet hemma – IKEA

  • Niklas P

    Hola!

    Det första IKEA-varuhuset i Latinamerika invigdes för ett år sedan i Santo Domingo, Dominikanska republiken. Hör och häpna!

    Saludos

    Niklas

Kommentera

