Day 30 – One last moment

Jag ville skriva om första gången jag satte fot på den här kontinenten, den där dagen i januari 2002 som blev inledningen till en livslång förälskelse och en kovändning i livet, för jag hade ju inte alls tänkt mig att det var i Latinamerika jag skulle bo.

Men jag har apmycket att göra på jobbet så jag hinner inte.

Istället berättar jag om ett annat moment, som inträffade igårkväll klockan 23.30 ungefär. Då kom Inte Skyldig och hennes kille (dock inte deras väskor) ut genom dörrarna på flygplatsen här i Staden. Första gången de sätter sin fot i Underlandet. Får se vad det leder till. Man vet aldrig.

Kommentera

