Emma och jag

Tänkte gå till frisören till helgen. Tänkte klippa något vanligt. Har inte riktigt koll på vad, men jag tänkte att kanske inte så kort, för jag vet inte vad jag vill med det här bröllopet, men kanske vill jag spara ut håret tills dess och då kanske det är dags att börja nu.

Sen fick jag se en bild på Emma Watsons (Harry Potter-tjejen, alltså) nya frisyr och dog. (Hon är ju för övrigt så jävla jävla snygg, så hon kanske är snygg i vilken frisyr som helst vilket kanske inte är fallet med mig)

Nu har jag beslutsångest. Tips, någon?

3 responses to “Emma och jag

  • Jenny

    Men varför kan du inte ha kort när du gifter dig?

    • underlandet

      Ja, alltså det kan jag ju. Det är bara det att jag har en brudkrona som morfar handgjorde till mamma på hennes bröllop och som hon väldigt gärna vill ärva till mig och det känns rätt viktigt att använda den, det känns fint på något sätt. Och jag tror att den är rätt svår att fästa i kort hår. Därför.

  • Julia

    Jag saknar mitt korta hår ibland, men jag har för det första tänkt att jag ska se hur långt det kan bli eftersom jag inte haft långt hår i vuxen ålder, och så har jag lovat Handendär att ha långa korkskruvar på bröllopet.

Kommentera

