Vafan

Jaha, jag är ju typ alkis. Eller i alla fall kan jag verkligen inte bara ta en öl. Som igår, när vi gick och såg Millenium 2 (som den heter här, dvs Flickan som lekte med elden) med grannarna. Sen tog vi en öl. Sen en till. Sen stängde baren och vi köpte öl på mack och drack hemma hos grannarna. Hemma klockan fyra på morgonen.

Hej, uppsatsen.

Okej så nu: I december ska jag dricka alkohol på Inte Skyldigs välkomstfest och på nyår. That’s it. Jag måste ju bli klar med uppsatsjäveln någon gång och det går faktiskt inte om jag ska hålla på och vara bakis på helgerna.

Kommentera

