Hjälp

Nu råkar det kanske vara så att jag kanske av bara farten anmälde mig till två distanskurser i vår. I projektledning och i organisation och ledarskap. Inte för att jag dör intressedöden över de här kurserna egentligen, men för att typ alla intressanta jobb som finns kräver att man kan saker om projektledning. Jag tänker strategiskt, så att säga.

Nu vet jag inte om jag kommer in ens, jag anmälde mig ju jättesent. Men alltså, om jag skulle komma in så uppstår ett litet problem. Kurslitteratur.

Jag kollade lite på litteraturlistan och googlade lite på böckerna och kom till en insikt: Kurslitteratur i Sverige är JÄTTEDYRT. Så hjälp, är det någon som har något fantastiskt tips på ställe där man kan köpa billig kurslitteratur (gärna begagnad) med frakt, så att den kan skickas till lämplig person som kan ta med den till mig?

När får man förresten antagningsbesked?

One response to “Hjälp

  • Julia

    Tror att Amazon har ganska mycket andrahandsböcker, även kurslitteratur – hur är deras frakt till Underlandet? Lycknis tror jag har billiga kursböcker, även andrahand.

Kommentera

