Day 04 – What you ate today

Alltså, vad är det här för miffo-ämne? Ett klassiskt ”hej jag vill synas så jag skaffar en blogg men jag har inget vettigt att säga så jag skriver om vad jag ätit idag”-ämne.

Dessutom synkar vi publiceringen av de här inläggen, Jenny, Inte Skyldig, It could be worse och jag, så med tidsskillnader och sånt innebär det att jag publicerar klockan 13 varje dag, ur min tidszon sett. Vilket gör att jag hittills bara ätit frukost.

Men okej, då.

Jag var superflickvännen idag och gjorde frukost på sängen till O, för han hade jobbat hela natten. Vi åt en underländsk-svensk frukost: Havregrynsgröt, ett kokt ägg, en arepa och en kopp te.

Sen jobbade jag hemifrån på morgonen och bakade kanelbullar (vi ska ha svenskfika hemma hos en kompis imorgon). Jag räknade inte, men väldigt, väldigt många kanelbullar i olika stadier av färdighet slank ner i min mage under bakningen.

Nu ska jag gå och äta lunch.

5 responses to “Day 04 – What you ate today

Kommentera

