Way out what?

Alltså, nu känner jag mig precis som när jag kom hem efter ett år i Första Landet och alla bara vrålade känn ingen sorg för mig Göteborg på alla fester och jag fattade ingenting för jag hade aldrig hört talas om den där Håkan Hellström som alla verkade ha älskat i typ ett år redan.

Nu har jag upptäckt att en massa bloggar skriver om det här Way Out West, så jag tänkte försöka hänga med i svängarna. Jag har fattat att det är något i Göteborg, det är det enda. Finns det någon vänlig själ därute som vill upplysa en stackars borttappad utlandssvensk om vad det handlar om egentligen?

4 responses to “Way out what?

  • sara

    Haha, åh rara. Way out west är en musikfestival i Slottsskogen i Göteborg. De har typ BARA bra bokningar, och drar liksom en annan, äldre publik än typ arvika och hultsfred (som ifs inte drar nåt alls numera).

  • Annaluna

    haha, nu fick jag också lära mig… hade dock för mig att det var någon typ av festival, men visste egentligen inte.

    *skyller på att jag bor i Sthlm*

  • Debbie

    …jaaaa, och så har dom fin-bajamajor. Du vet, men rinnande vatten och sånt. Och man tältar inte utan bor lite fint på hotell/hos vänner etc. Det är den enda festivalen som vuxna orkar med, tror jag.

  • underlandet

    Så himla fina ni är! Det låter som en festival som jag skulle kunna vilja gå på. Synd att den är så långt bort, bara.

Kommentera

