Bloggnytt

Nu händer det saker på bloggfronten.

Jag har länge haft resedagböcker på resedagboken.se, men det kändes inte riktigt värt längre. Jag bor, jag lever vardagsliv, och en uppdatering sisådär en gång i månaden eller varannan månad blir lätt ganska tradigt, typ ”ja, jag jobbar på, skriver på uppsatsen, tränar”.

Så jag tänkte blogga ickeanonymt istället. Men ickeanonymt innebär ju också inte så hemligt, inte så personligt. Så jag fortsätter här, med det som jag inte vill basunera ut till världen (typ mina föräldrar osv) att det handlar om just mig, och det mer vardagliga hamnar på den andra bloggen.

Jag vill inte koppla ihop de två, så jag länkar inte, men fråga så får ni veta.

10 responses to “Bloggnytt

Kommentera

