Fi och pengarna

Jag har varit lite kluven, men det här är banne mig det bästa som skrivits i hela svenska valdebatten hittills. Nu är jag övertygad om att det var rätt.

Dock vet jag fortfarande inte vad jag ska rösta på i höst, jag drömmer mardrömmar om att Alliansen vinner en mandatperiod till och jag är rädd för att om Fi inte kommer in blir det nästan som en röst på Alliansen, eftersom jag annars hade röstat på V. Eller kanske Mp. Svårt. Jag måste dessutom rösta snart, typ i augusti, eftersom jag röstar på ambassad.

2 responses to “Fi och pengarna

  • fredriktomte

    Jag håller med om att artikeln var väldigt bra, men jag tycker att du bör lägga din röst på ett parti som har en chans att komma in i riksdagen. En vänsterröst på F! är kanske inte är en röst på borgarna, men det är i alla fall en halv röst på dem.

  • Frida

    Jag tänker som du, och vi är så många som gör det! Gå ut och kämpa och sprid ordet istället så att vi blir tillräckligt många som röstar på F! så kommer dom in!

Kommentera

