Mer planering

Glömde ju låtarna… (skjut mig när jag börjar bli outhärdlig med det här bröllopssnacket) … de har vi också bestämt.

Vi ska dansa bröllopsvalsen eller vad det nu heter till den här:

(finns visst ingen riktig video till den, så då får man stå ut med en sån där cheesy youtube-variant)

Sen har O sagt att han ska köpa en gitarr, och lära sig att spela den här så att han kan sjunga den för mig på bröllopet (det är liksom min bröllopsvals sen hur länge sen som helst, men jag gillar idén bättre att han spelar och sjunger den och att vi dansar den andra):

Fast egentligen kanske man inte ska avslöja såna här detaljer, det kanske är sånt här som ska vara överraskningar för gästerna. Oh, well, det är ju ett år kvar, så ni som ska komma kan väl ta och glömma bort det tills dess, okej?

2 responses to “Mer planering

Kommentera

