Musik från mitt Underland

Jag tipsade Inte Skyldig om lite musik härifrån Underlandet, men sen kom jag på att jag kanske vill dela med mig av den till er alla, för det är musik värd att spridas över världen. Så här kommer enligt mig tre av Underlandets bästa band just nu, utan någon speciell ordning:

CHOCQUIBTOWN:

BOMBA ESTEREO:

SYSTEMA SOLAR:

Ett litet smakprov av varje, vill ni ha mer så finns det på Youtube (och kanske Spotify, vad vet jag, det funkar ju inte här i Underlandet)

4 responses to “Musik från mitt Underland

Kommentera

