Sexdröms-drömmar

Alltså, vafan.

Jag drömde i morse att jag drömde att jag hade sex med Barnet (min platoniska kärlek, som av någon anledning nästan aldrig har omnämnts här på bloggen – nån gång ska jag berätta om honom på riktigt).

Hur som helst, vi hade sex i en dröm i min dröm, det var skitbra sex, och jag råkade prata i sömnen (i drömmen) och säga typ ”Åh, Barnet!”. O, som låg och sov bredvid mig i drömmen blev såklart jätteonöjd över att jag låg och stönade någon annans namn i sömnen, och så bråkade vi. I drömmen.

Jag var lite oroligt när jag vaknade på riktigt att något av allt det där ändå hade sagts högt i verkligheten, men O betedde sig helt som vanligt och var på normalbra humör i morse.

Bisarrt, mycket bisarrt. Varför drömmer jag sånt?

Kommentera

