Hoppas han har rätt

Det var en kort och koncis intervju, 20 minuter eller så tog den. Inte speciellt svår och jag känner att jag lyckades bra. Man kommer väl alltid på sen saker som man borde sagt som man inte sa, eller saker man borde sagt annorlunda. Men överlag gick jag därifrån med en bra känsla i magen. Som att det här nog kan gå vägen.

När jag gick ut därifrån sa dörrvakten:

Märk mina ord, du kommer att stanna hos oss. Kom ihåg det.

”Om det sker ett mirakel” har de beslutat sig och jag får besked imorgon (eller blir kallad till en andra intervju då), annars får jag vänta till början på januari. Det är oliiiiidligt spännande.

One response to “Hoppas han har rätt

Kommentera

