Finaste jullåten

Eftersom Jenny la upp sin bästa jullåt vill inte jag vara sämre. Min absoluta, absoluta favorit är:

Förra året fick jag ett ryck och laddade ner allt jag kom över i julväg, vilket ledde till att julspellistan i min iTunes innehåller allt från O Helga Natt med Ingvar Wixell till Santa Claus is Coming to Town med Michael Bolton. Men A Fairytale of New York finns dubblerad så att det är dubbelt så stor chans att den kommer upp i julspellistan (som går varm nu i dagarna) än vilken annan jullåt som helst. Ingen jul utan the Pouges.

Kommentera

