Mot nya mål

För löneförhöjningen har jag shoppat två par nya skor – stövlar och vardagsklackskor. Hädanefter ska jag aldrig mer köpa skor i en vanlig skoaffär, det är ju helt magiskt att beställa skor, måttgjorda efter ens fötter och exakt så som man vill ha dem.

Wonderful.

Men bara för att de höjde min lön med 25% när jag hotade med att sluta betyder det ju inte att jag tänker stanna kvar på jobbet ändå. Idag publicerades äntligen en tjänst på Forum Syd som jag gått och väntat på i veckor, sedan jag fick nys om att den skulle utlysas.  Oj, vilket drömjobb. Å, vad jag vill ha den tjänsten jättejättemycket.

Nu blir det ansökningsskrivning i helgen. Håll tummarna, gott folk.

One response to “Mot nya mål

  • Annaluna

    Håller tummen!

    Har själv börjat söka jobb… (min tjänst är ju 50% medan jag pluggar, vill ha heltid när jag får examen i januari!)

    Ps. Måttbeställda skor suena maravilloso!!!

Kommentera

