Gravidhypokondriker

Jag går runt och tror att jag är gravid. Vilket är ytterst osannolikt, eftersom jag äter p-piller, har inte missat något på sistonde så vitt jag minns, för två veckor sen hade normal mens och knappt haft utlösning-inuti-sex sedan dess (såvitt jag minns).

Men jag är trött, trött, trött hela tiden, hungrig redan på förmiddagen och har skitömma bröst. Exakt samma symptom som när jag var gravid de där veckorna 2006.

Jag funderar på om jag ska ta och köpa ett gravtest, fast det visar väl inget så tidigt.

Å, vilken hypokondriker jag är.

One response to “Gravidhypokondriker

  • Annaluna

    Shit!

    Tänkte bara tillägga, att min mamma skyddade sig när jag kom till… efter 3 månader med min farsa när hon var 22 😀 SOMLIGA spermier är liksom EXTRA starka då de där på underbarn som jag 😀 😀

    Skämt å sido, hoppas verkligen inte du är gravid om du inte vill vara det; själv börjar jag komma in i den fasen att om det hände, skulle jag nog bli rätt glad, även om det EGENTLIGEN skulle vara lite bad timing.

Kommentera

