Spotify-hjälp, please

Tack vare en kompis som loggar in åt mig i Sverige (eftersom ”We’re sorry, Spotify Free is not avaliable in your country”) har jag lyckats fixa Spotify, typ tusen år efter alla andra.

Men är det någon som vill förklara för mig lite pedagogiskt hur det hela funkar? Och dela med sig av spellistor eller vad det nu är man gör…

Tack!

3 responses to “Spotify-hjälp, please

  • Jenny

    Det är skitenkelt! Skriv in en artist eller låt du vill höra i vita rutan uppe till höger. Klickar du på artisten när du får upp en lista får du upp alla dennes album (om de finns på spotify) samt deras top hits längst upp. Ha kul!

  • Ika

    Lite bonusinformation: Om man hittar en länk till en spellista, en enskild artist eller t.o.m. låt så är det i sökfältet man klistrar in den, och sedan trycker enter. Det där tyckte jag var förvirrande i början, minns jag.
    http://spotifyplaylists.co.uk/ är Spotifys egen playslist-sida, men det finns en uppsjö andra oskå om man googlar.

  • Annaluna

    Jag har inte spotify 😦 *efter*

Kommentera

