I väntan på svar

Imorgon får vi resultaten från våra HIV-test och fyra månaders noggrannt kondomande är över.

Förhoppningsvis.

För hur frisk man än känner sig, och hur statistiskt liten risken än är så är det ändå nagelbitarnervöst att gå och vänta på det där resultatet.

Tänk om…

2 responses to “I väntan på svar

  • Annaluna

    åh, själv är jag innepå månad 26 med kondomande med M, härligt! 😉

    Fast det är mer för att jag vägrar äta p-piller eller liknande saker, det utsätter jag inte min kropp för. I tried, och det var ett hell.

  • underlandet

    Oj! Jag skulle nog inte ha pallat över två år med kondom i ett fast förhållande… spiral då?

    För övrigt är det sjukt irriterande att det är kvinnor som måste utsätta sina kroppar för alla preventivmedel förutom kondom.

Kommentera

