Min personal shopper

Jag ska ju på bröllop i helgen och har just insett att jag inte har några skor.

Otur att skoshopping ligger på min topplista över tråkigast möjliga sysselsättning. Tur i oturen att jag har en pojkvän som svarar ”köpa jättemånga par skor” på frågan vad han skulle göra om han hade massor av pengar.

Nu har jag anlitat honom som min personal shopper. Jag vill ha ett par svarta klackskor. Han har konsulterat vänner, har skickat mig länkar till fem olika märkens hemsidor och de skor han tycker är snyggast och gjort en lista på affärer.

Yeah.

Dessutom kan jag betala hans personal shopper-tjänster i natura.

One response to “Min personal shopper

Kommentera

