Jo, jag är sist i världen, jag vet

Jag har en ny assistent på jobbet och han har laddat ned och bränt hela säsong 5 av L Word åt mig, så nu blir det L Word-maraton i helgen.

Assistenter är allt bra att ha ibland.

2 responses to “Jo, jag är sist i världen, jag vet

  • Annaluna

    men, har du sett de första säsongerna? Se dem först! Oavsett har du ju 3 härliga säsonger kvar, looove!

    Länge leve din assistent, ”egna initiativ värderas alltid”, sa juristen på mitt jobb som jag är juristassistent åt… (fast jag är ju compliance coordinator oxå, love att slippa vara assistent hela tiden!)

  • underlandet

    Yes, de första har jag sett, och har väntat sen 2007 på femman… den som väntar på något gott…

Kommentera

