Shit pommes frites

Projekt O i fredags:

Jag vet att det är tidigt och att jag kanske inte borde säga det här, men… Jag är tillräckligt onykter för att våga ändå, men tillräckligt nykter för att veta precis vad jag säger. Jag älskar dig.*

*och alla som pratar spanska vet ju att det går att säga på två sätt: te quiero som man kan slänga ur sig lite lättsamt sådär, och te amo som är riktig serious business. Det var te amo han sa.

3 responses to “Shit pommes frites

  • annaluna

    alltså verkligen SHIT FRANSKISAR! (haha, finlandssvenska versionen av shit pommes frites)

    Love is in the air!

    Q le respondiste??!

  • underlandet

    Mmmmm eller huuur!
    Vad jag svarade…. Jag svimmade nästan av chock, sen sa jag typ ”säg det igen när du är helt nykter”. Dagen efter sa jag att jag inte glömt vad han sagt kvällen innan och han sa att det hade inte han heller. Och jag frågade om han sagt så för att han var full och han svarade att nej, han menade vad han sa.

    Shit franskisar igen!

  • annaluna

    holy smoke!

    Jag hade sagt samma sak, säg det när du är nykter, och carajomierda vad härligt att han sa att han menade det sen oxå.

    Ni KILAR STADIGT nu kan man säga alltså?!Melaza! (melaza = sweet! på puertoricanska, bara som en liten översättning om du inte är bekant med uttrycket i andra sammanhang än sockerplantor! :D)

Kommentera

