Projekt O som i Oralsex

Så efter jag dumpat Rastamannen (trots att han inte verkar fatta att han blivit dumpad) och nekat att följa med honom på festen går jag hem och sover. Klockan 02.56 ringer Projekt O, han är på fest och undrar om han får komma och hälsa på.

Det visar sig sen vara samma fest som Rastamannen bjöd mig på. Det var ju förjävla tur att jag inte lät mig övertalas att följa med. Cirklarna är alldeles för små.

Projekt O dyker upp vid halv fyra-tiden på morgonen, och inte särskilt full, och gör det han gör bäst. Vi har spenderat natten ihop tre gånger och varje gång har jag fått helt fucking mindblowing oralsex.

O:et i Projekt O står inte för Oralsexgud, men det hade kunnat göra det.

Hur ofta hittar man en kille som är helt sjukt bra på att ge oralsex och dessutom älskar att göra det? Jag gillar att ge mer än att få. Eller, att få är ju såklart schysst, men jag älskar att ge.

Är han verklig? Jackpot, liksom.

One response to “Projekt O som i Oralsex

Kommentera

