Multitasking

Helt plötsligt känner jag mig lite snurrig, för ibland går allt lite väl fort och man hinner inte riktigt med. För Rastamannen har jag hängt hela helgen med (vi är ju grannar, i princip), och ikväll ska jag nog på bio med Projekt O, och så msnar Gitarristen och tycker att det är dags att vi ses och delar på en flaska vin, och så Revolutionären som jag visserligen inte har något bestämt med, men som jag vill träffa i alla fall.

Jag har aldrig parallelldejtat förut, men nu verkar jag helt plötsligt vara mitt uppe i en mega-parallelldejting utan att riktigt veta hur det gick till. Och helt utan att veta vad jag vill, bara att jag helst inte vill ställa till det, men att jag vill ge alla en chans (för att ta reda på vad det egentligen är jag vill).

Förresten, om ni skulle vara nyfikna på Rastamannen, bjuder jag på en video med Rastamannen själv i egen hög person, här.

Det är svårt att tro att den där gutturalbrölande hardcoresångaren är samma person som igår helt försynt sa ”Jag har en fråga…. Får jag kyssa dig? För… jag tycker väldigt mycket om dig, och ja…. jag skulle gärna vilja kyssa dig.” Och rodnar. Helt bedårande.

3 responses to “Multitasking

  • annaluna

    Hm…jag har lite svårt för dödsmetall och killar som står och håller sig mellan benen, hehe, men han är säkert bra:) Ursh, var jag taskig nu? Förlåt.

    Följer parallelldejtningen med spänning! Värsta Beverlyhills-dramat! 🙂

    Förresten; är du klar med din master nu? Är det ”bara” jobb som gäller? Nyfiken!

  • underlandet

    HAHAHAHA! Det är lugnt och smaken är som baken… Jag är för övrigt verkligen inget fan av dödsmetall heller, men jag gillar dreads- och punkstilen.
    Och ”till vardags” är han liksom snäll och lite blyg och tycker om att laga mat och är jättebra på att dansa salsa… Who would have guessed?

    Nope, mastern har jag ett år kvar på (den är tvåårig) så när terminen drar igång i februari blir det fullt upp igen, puh!

  • Haren

    Parallelldejtat har jag aldrig gjort. Det later ratt kul, som i forvirrande underhallande. Hoppas att det gar bra.

Kommentera

