Min skenande fantasi

Jag vet, jag övertolkar något kopiöst, men jag kunde inte hjälpa att le litegrann när jag såg Rs facebookprofil idag. När vi sågs i söndags kollade vi på hans foton och jag kommenterade om ett av dem hur snyggt det var. Han sa typ jaha, men nu har han ändrat sin profilbild till just den.

Hur som helst är både han och Gitarristen bortresta, R är på Kuba och Gitarristen i New York, och de tajmade in precis rätt vecka i månaden att vara borta, som tur är.

Så jag ägnar mig åt att julpynta mig till världens mysigaste lägenhet, och idag har jag laddat ner en massa svensk julmusik och imorgon är det svensk julbasar på Skandia och ja, det kan vara så att jag håller på att längta ihjäl mig efter min sverigeresa som nu är mindre än en månad bort.

Det kan också vara så att julpyntandet och låtnedladdningen och diverse annat jag sysselsätter mig med (som att skriva helt meningslösa blogginlägg som det här, till exempel) är en del av mitt förnekande av att jag egentligen borde ägna mig åt att skriva uppsats.

Kommentera

