The dry spell is over

3027609262_287b0243b7_m1Jajemen, efter tre-fyra månaders rätt ofrivilligt celibat var det äntligen dags för lite action. Gitarristen, den gamle godingen, dök upp med en flaska vin och kondomer. Oh, yeah.

Han har en tendens att försvinna, men han dyker alltid upp igen förr eller senare. Jag ser ett mönster – han försvinner så fort jag visar för mycket intresse (trots att jag har gjort det väldigt tydligt att jag inte är intresserad av mer än sex och kompishäng med honom). Sen vågar han sig tillbaka någon månad eller så senare. Han tror inte alls på teorin (”vadå, som om jag skulle freaka ut och bli rädd, eller?”), enligt honom så har han bara en tendens att försvinna och pyssla med annat i perioder.

Oh, well, det spelar mindre roll vilket, han dök upp på nytt i grevens tid i alla fall och det där behovet av action som jag förvirrade med kärlek en kort stund med Smygflirten har blivit tillfredsställt för ett tag igen. Men please, låt det inte gå så himla lång tid igen till nästa gång…

PS Det är inte handen på bilden som skrivit brevet, däremot sysselsatte sig handen på bilden med andra, betydligt intressantare saker igårkväll när vinet var uppdrucket.

2 responses to “The dry spell is over

Kommentera

