Luften ur

Upp som en ballong och ner som en pannkaka, eller hur det nu brukar heta. Ja, det här med Smygflirten, alltså. Det började så himla bra, och det var nog till och med lite pirr i magen på gång. Sen någonstans på vägen gick luften ur mig. När det väl kunde bli av var det liksom inte lika intressant längre.

Jag vet inte, jag tror jag bara ville att det skulle hända något, vad som helst. Fast jag inte fattade att det var det jag ville, jag trodde ju att jag verkligen ville, på riktigt.

Det var väl det här med att lära sig skilja mellan bekräftelsebehov och kärlek, kanske.

2 responses to “Luften ur

Kommentera

