För övrigt,

någon som känner någon bra och billig krypskytt? Jag skulle tänka mig att hyra in en sådan för att ta hand om min Trumgranne, som förutom att trumma dagarna i ända nu verkar tycka att det är en jättebra idé att göra om sin lägenhet till replokal för sitt rockband. I fyra timmar i sträck nu har de spelat samma låt om och om igen. Och den är inte ens särskilt bra.

2 responses to “För övrigt,

  • annaluna

    FY FAAAN! Det är iallafall en bra grej med Sverige, 22-regeln och ens rättighet att säga till om det fan inte är tyst. Så jävla skönt med grannrespekt. Det där du skriver påminner mig så sjukt mycket om Puerto Rico, alla nätter med maxikanska körsångare i lägenheten mittemot och man hade inte ens glasrutor… Och alla gangsters som körde samma reggaeton varje lördagsmorgon. Inte ens grannens hot om kissbomb hjälpte, men ett tips är att ställa din stereo riktad mot grannens vägg/fönster på högsta volym på repeat en hel dag när du är borta. Faktiskt. Öga för öga, tand för tand! Vi gjode det där en gång med riktig taskig hårdrock och det blev ett jävla liv från körsångarna!

    Ps. de var egentligen inte körsångare, vi kallade dem bara för det för att de skrålade till skitmusik hela nätterna.

  • underlandet

    Men eller hur! Jag håller faktiskt på att bli lite lite galen.
    Problemet är att Trumgrannen bor i ett annat hus, annars hade jag gått och klagat för länge sen. Men det är en annan byggnad, bara att hans fönster vetter mot mitt…. Suck!

Kommentera

