Passion i flytande form

Min tvättmaskin har fått hård konkurrens som favorit-hushållsapparat av min nyinköpta mixer. Med den mixar jag fram de underbaraste juicerna, vad sägs om passionsfrukt och lulo-juice eller feijoa-smoothie? Och på spisen står äpplen och puttrar som ska mixas till äppelmos.

Underlandet goes hemmafru.

2 responses to “Passion i flytande form

  • Haren

    Folk ar helt besatta av feijoas har och jag tycker inte att det ar nat gott. Varje gang folk vill bjuda mig pa juice eller vodka eller kaka eller tarta eller yoghurt eller vad du an kan tanka dig som kan innehalla feijoa sa kanns de som jag sarar dem djupt om jag erkanner att jag tycker att feijoa ar urackligt.

  • underlandet

    Där ser man! Feijoa är nog inte bland mina topp-tre frukter, men god, jo…
    Papaya, däremot, äckligare frukt har sällan skådats.

Kommentera

