Desperate housewife

Brrrrr… brrrrr…. brrrrr…. låter det från köket, där min alldeles nya och alldeles egna tvättmaskin står och betar av min enorma smutstvättshög (som började ackumuleras för sisådär en månad sedan när jag bestämde mig för inköpet).

Efter att ha tvättat alla mina kläder för hand i över ett halvår, är jag och min Whirlpool nu världens lyckligaste par. Ett halvårs handtvätt får tvättmaskinsinköpet att framstå som mitt bästa köp någonsin, alla kategorier.

Hur många vuxenpoäng är det egentligen att äga en alldeles egen tvättmaskin?

One response to “Desperate housewife

Kommentera

