Hej igen, livet

Igår lämnade jag in mitt sista arbete för terminen. Jag är fri, terminen är slut, jag har lov! Ända fram till 25 augusti kan jag förutom mitt heltidsjobb göra vad jag vill. Läsa böcker, sticka, träna, blogga och återigen ha ett socialt liv.

Jag inleder friheten med att gå på pompa-och-ståt-bröllop i katolska kyrkan (en institution som ger mig rysningar och kalla kårar av obehag, men hey, det är en väldigt fin kompis som gifter sig).

Hej igen, livet!

One response to “Hej igen, livet

  • annaluna

    Samma här! LOV, förutom heltidsjobb dårå! Fast jag började ju med att åka en vecka till Sicilien. Kom hem idag, snyft. Kram på dig.

Kommentera

