Han lever

Senaste nytt, och jag drar en lättnadens suck:

Today
X Tack till alla er som hört av sig idag! All min kärlek till er! 4:01pm
X Tack för all omtamnke! Det värmer!
6:02am
Och han har dessutom bytt profilbild till en vanlig leende från liemannen.

Nu har jag en intensiv pluggtimme framför mig, då jag tänkte försöka få färdigt en recension, innan jag får besök av min… ehrm… kompis, för en natt av ett helt annat slags intensiva aktiviteter.

Imorgon landar planet med vännen från Sverige, och under de tio dagar som hon är här vet jag inte riktigt när jag ska hitta tid till bloggande vid sidan av soft sweet häng med henne, ett heltidsjobb och inlämning av tre slutarbeten på universitetet, men jag återkommer, jag lovar!

One response to “Han lever

  • annaluna

    åh, jag vill oxå hälsa på dig!! Jag har väl 1.5 år på mig iallafall, fast du kanske stannar kvar där forever, det är väl tanken? Ha det så kul med vännen!

    Och du ser; lite inlägg på FB hjälpte tydligen…åtminstone tillfälligt.

    Abrazotes.

Kommentera

