Vad gör man?

En gammal klasskompis från högstadiet, som jag inte egentligen var särskilt nära med då, och som jag inte har pratat med sedan dess, det vill säga på över tio år, finns på min kontaktlista på facebook. Jag har inte den blekaste aning vad som har hänt i hans liv sedan vi senast sågs på skolavslutningen i nian tills nu.

Det är så hjärtskärande och jag får ångest och jag vet inte vad jag ska göra, se här hans senaste statusuppdateringar:

X Jag funderar på att ta livet av mig i natt. Helt seriöst. I natt… 8:33pm
X Jag funderar på att ta livet av mig i natt. Helt seriöst.
8:24pm
Yesterday
X snälla hjälp mig, jajg klara intet det själv.. Någon? 7:05pm
X Mitt liv går en anning halvtungt nu, uppförsbacke så att säga. Pepp mottages tacksamt! 2:52pm
X Tröstäter sten, frusen kaktus och undrar när i helvete man ska bli gråhårig egentligen?? 1:48pm
X Det är läge att peppa X nu, uppförsbacken är brant och motvinden hård… 6:20am
May 19
X Har tänkt försöka sluta dricka igen. Alla som vill stödja mig får gärna höra av sig, det skulle uppskattas! 6:31am
May 18
X Nu ger jag upp. skiter i det här! Hej då! 1:22pm

Jag skickade ett meddelande, men vafan… ett facebookmess känns så jävla beigt. Vad gör man?

4 responses to “Vad gör man?

Kommentera

