Mer tid!

Tiden bara springer ifrån mig, jag skulle behöva minst en dag till i veckan för att hinna med allt det där som jag vill. Snart-snart, om bara några dagar kommer fina vännen från Sverige och hälsar på och då vill jag ju ha en massa tid att hänga med henne, inte jobba-plugga-jobba. Så helgen är vikt till plugg och åter plugg för att hinna med så mycket som möjligt innan hon kommer. Får se hur det går, det är ju en massa annat som lockar också, varför har veckan bara sju dagar och dagarna bara tjugofyra timmar?

Det finns en massa jag vill skriva om också, herregud jag har ju inte ens skrivit om nya jobbet ännu. Sen finns det mer att berätta på kompis-fronten, han den där kompisen som dök upp helt lägligt när Den Där krossade mitt hjärta än en gång (och hjärtat, det repar sig, det kommer att bli bra, och det är ju ännu en sak jag vill skriva om). Och snart, mycket snart måste det komma ett inlägg om hela Underlandets gigantiska kollektiva hora-madonna-komplex som jag krockar med gång på gång.

Men nu ska jag luncha med en kompis och så var det ju det där med pluggandet…

BRB, darlings!

One response to “Mer tid!

  • annaluna

    ser fram emot inlägg med allt det där du vill skriva om! KUL med besök från Sverige oxå och att det låter som att du faktiskt mår ok trots Den Där. KRAM.

Kommentera

