Hat är ett starkt ord

men jag tror att jag använder det ändå. Jag hatar min granne. Hatar, hatar, hatar.

Jag är inte ensam om det, min rolige portvakt berättade häromdagen att han kastat jord på trumgrannens fönster. Tyvärr verkar det inte ha hjälpt.

One response to “Hat är ett starkt ord

  • annaluna

    det påminner mig om en granne vi hatade, hatade, hatade i Karibien..haha, jag måste blogga om det snart tror jag, nu blev jag påmind. Hatar att ha hat-grannar dock, har haft alldeles för många sådana…so tur var har jag INTE det nu (bara jag sover med öronproppar så att jag slipper bli väckt runt 06 sju dagar i veckan eftersom han är gravt hörselskadad och gillar att ha tv:n på högsta volym…)

Kommentera

