Ingen lust

Jag vill bara surfa och titta på TV hela dagen och har ingen lust alls att göra allt det där jag borde göra:

  • Läsa ut min 360 sidors bok som jag måste skriva en 12-sidors analys på, helst innan påsk så jag får lite ledighet.
  • Läsa ett kapitel till dagens föreläsning, och ett till morgondagens.
  • Förbereda en engelskalektion (min första!) till imorgon eftermiddag.
  • Förbereda en workshop jag ska hålla på tisdag.
  • Åka tvärs över halva stan för att hämta ut mitt ID-kort för utlänningar som (äntligen!) är färdigt efter en månads försening.

Men nej, jag har ingen lust, ingen alls.

Kommentera

